• Persoonlijke aanpak
  • + 50 jaar ervaring
  • One-stop shop

Een product retourneren ?

Jammer, het product voldoet niet aan de verwachting of het product is kapot geleverd. U wil dit product graag retourneren aan Pacauto.

Retourneren van producten dient steeds in overleg met een medewerker van Pacauto te gebeuren. Klachten betreffende de levering moet u ons melden binnen 8 dagen na de levering en voor het gebruik of de voortverkoop van de goederen. Wij aanvaarden geen retourzendingen die niet eerst werden aangemeld.

Een product aanmelden voor retour ?

Via uw klantenprofiel kan u een retouraanvraag opstarten.
Geef hier het nummer van uw zendnota in en het betreffende artikelnummer.

Onze aftersales medewerker zal hiervan op de hoogte gebracht worden en u informeren met de te volgen stappen. U ontvangt vervolgens een retourdocument. Gelieve dit in alle vervolgcommunicatie te gebruiken. 

Producten die aan Pacauto worden verzonden omwille van kwaliteits- of garantieproblemen dienen goed verpakt te zijn. Pacauto nv heeft het recht een retourzending te weigeren indien blijkt dat de klant de goederen onvoldoende heeft beschermt tegen transportschade. 

Een product aanmelden voor retour